13 września 2021 r.
godz. 14.00
czas trwania
ok. 60 minut
Wydarzenie online
(na żywo + dostęp do nagrania)
Twoja firma ma świetne produkty, unikalną ofertę i zaangażowanych sprzedawców. Ale jej rozwój jakby stanął w miejscu. Co może być powodem tej sytuacji? Najpewniej brakuje odpowiedniej strategii wzrostu i skalowalnych procesów sprzedażowych.
Nowy model generowania i wygrywania szans sprzedażowych opierasię na ścisłej integracji marketingu i sprzedaży. Na czym dokładnie polega i jak go wdrożyć? Jak dzięki współpracy tych dwóch działów pozyskiwać więcej wartościowych leadów?
Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych. Możesz też podzielić się linkiem ze swoimi znajomymi, którzy Twoim zdaniem powinni zapoznać się z nagraniem!
Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultury organizacyjnej, takimi jak dr Marshall Goldsmith, prof. Dave Ulrich czy prof. Heike Bruch.
Gorący zwolennik i propagator koncepcji evidence-based management. Jest doświadczonym wykładowcą: w latach 1992–2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie, a dziś prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (Management™, Strategic Leadership Academy™, Personal Leadership Academy™). Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).
Twoja firma ma świetne produkty, unikalną ofertę i zaangażowanych sprzedawców. Ale jej rozwój jakby stanął w miejscu. Co może być powodem tej sytuacji? Najpewniej brakuje odpowiedniej strategii wzrostu i skalowalnych procesów sprzedażowych.
Nowy model generowania i wygrywania szans sprzedażowych opierasię na ścisłej integracji marketingu i sprzedaży. Na czym dokładnie polega i jak go wdrożyć? Jak dzięki współpracy tych dwóch działów pozyskiwać więcej wartościowych leadów?
Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych. Możesz też podzielić się linkiem ze swoimi znajomymi, którzy Twoim zdaniem powinni zapoznać się z nagraniem!
Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultury organizacyjnej, takimi jak dr Marshall Goldsmith, prof. Dave Ulrich czy prof. Heike Bruch.
Gorący zwolennik i propagator koncepcji evidence-based management. Jest doświadczonym wykładowcą: w latach 1992–2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie, a dziś prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (Management™, Strategic Leadership Academy™, Personal Leadership Academy™). Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).