W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.

Webinarium Elite Sales Program

Jak skalować sprzedaż, aby rozwijać biznes?

13 września 2021 r.
godz. 14.00

czas trwania
ok. 60 minut

Wydarzenie online
(na żywo + dostęp do nagrania)

O webinarium

Twoja firma ma świetne produkty, unikalną ofertę i zaangażowanych sprzedawców. Ale jej rozwój jakby stanął w miejscu. Co może być powodem tej sytuacji? Najpewniej brakuje odpowiedniej strategii wzrostu i skalowalnych procesów sprzedażowych.

Nowy model generowania i wygrywania szans sprzedażowych opierasię na ścisłej integracji marketingu i sprzedaży. Na czym dokładnie polega i jak go wdrożyć? Jak dzięki współpracy tych dwóch działów pozyskiwać więcej wartościowych leadów?

Czego się dowiesz?

Jak sprawić, aby sprzedaż nie była barierą rozwoju?
Jak odkryć nowe sposoby generowania szans sprzedażowych?
Jaki powinien być podział pracy między sprzedażą a marketingiem?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych. Możesz też podzielić się linkiem ze swoimi znajomymi, którzy Twoim zdaniem powinni zapoznać się z nagraniem!

Poznaj naszego eksperta:

Witold Jankowski

Witold Jankowski

Prezes ICAN Institute, redaktor naczelny „ICAN Management Review” i „MIT Sloan Management Review Polska”

Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultury organizacyjnej, takimi jak dr Marshall Goldsmith, prof. Dave Ulrich czy prof. Heike Bruch.

Gorący zwolennik i propagator koncepcji evidence-based management. Jest doświadczonym wykładowcą: w latach 1992–2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie, a dziś prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (Management™, Strategic Leadership Academy™, Personal Leadership Academy™). Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).

Zgłoś udział

Zapisałeś się na webinarium?
Wpisz tylko swój e-mail.

Nie zapisałeś się na webinarium?
Wypełnij formularz, aby obejrzeć nagranie

Pola oznaczone * są wymagane

Dane do faktury:

Płacę: 49 zł netto (60,27 zł brutto)

Chcę skorzystać z usługi nie ponosząc żadnych kosztów



O webinarium

Twoja firma ma świetne produkty, unikalną ofertę i zaangażowanych sprzedawców. Ale jej rozwój jakby stanął w miejscu. Co może być powodem tej sytuacji? Najpewniej brakuje odpowiedniej strategii wzrostu i skalowalnych procesów sprzedażowych.

Nowy model generowania i wygrywania szans sprzedażowych opierasię na ścisłej integracji marketingu i sprzedaży. Na czym dokładnie polega i jak go wdrożyć? Jak dzięki współpracy tych dwóch działów pozyskiwać więcej wartościowych leadów?

Czego się dowiesz?

Jak sprawić, aby sprzedaż nie była barierą rozwoju?
Jak odkryć nowe sposoby generowania szans sprzedażowych?
Jaki powinien być podział pracy między sprzedażą a marketingiem?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych. Możesz też podzielić się linkiem ze swoimi znajomymi, którzy Twoim zdaniem powinni zapoznać się z nagraniem!

Poznaj naszego eksperta:

Witold Jankowski

Witold Jankowski

Prezes ICAN Institute, redaktor naczelny „ICAN Management Review” i „MIT Sloan Management Review Polska”

Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultury organizacyjnej, takimi jak dr Marshall Goldsmith, prof. Dave Ulrich czy prof. Heike Bruch.

Gorący zwolennik i propagator koncepcji evidence-based management. Jest doświadczonym wykładowcą: w latach 1992–2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie, a dziś prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (Management™, Strategic Leadership Academy™, Personal Leadership Academy™). Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).

Zgłoś udział