W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.

RELACJA Z WEBINARIUM ELITE SALES PROGRAM

Sprzedawaj zamiast wysyłać oferty

17 sierpnia 2021 r.
godz. 11.00

czas trwania
ok. 60 minut

Wydarzenie online
(na żywo + dostęp do nagrania)

O webinarium

Współczesny klient ma błyskawiczny dostęp do informacji. Z tego powodu taktyka masowego wysyłania ofert – tak często powielana w wielu firmach – kończy się zazwyczaj brakiem reakcji ze strony klienta. Ewentualnie odpowiedzą „Zastanowię się i odezwę później”, która w najczęściej oznacza „Nigdy”.

W ten sposób wysiłki i czas handlowców idą na marne! A mogliby przeznaczyć go na rozmawianie z klientami. Na wartościowe spotkania, na bycie zaangażowanym w kontakt na 100%. Jak uwolnić się więc od kultury wysyłania ofert, a zacząć sprzedawać?

Czego się dowiesz oglądając webinarium?

Nowy etap rozwoju sprzedaży doradczej po Covid-19 – co musimy wiedzieć?
Na czym polega sprzedaż doradcza w modelu hybrydowym?
Jakie są nowe sposoby tworzenia wartości dla klienta?

Poznaj naszego eksperta:

Grzegorz Barszcz

Grzegorz Barszcz

Dyrektor Departamentu Handlu i Zasobów Ludzkich, Politan

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii oraz programów Management i ICAN Total Selling w ICAN Institute. W swojej dwudziestoletniej karierze pracował w obszarze marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, FMCG i agencjach reklamowych. Ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego, tworzenia strategii od intencji po wdrożenie w tym najnowocześniejszej metody OKR.

Strateg marketingu i sprzedaży. Praktyk biznesu. Finalista Ogólnopolskiego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku. Specjalizuje się ̨w budowaniu i wdrażaniu: strategii rozwoju firm i marek, procesów sprzedaży od pierwszej rozmowy po zakończenie realizacji projektu. Ekspert w zakresie zarządzania, integracji i transformacji działów sprzedaży i marketingu. Zrealizował kilkanaście projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce i medycznej. Trener biznesu w ICAN Institute oraz Inqoo Business pracujący w programach otwartych jak i zamkniętych. Z powodzeniem przeszkolił kilkaset osób z bardzo różnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe skończywszy na największych spółkach giełdowych.

Zgłoś udział

Zapisałeś się na webinarium?
Wpisz tylko swój e-mail.

Nie zapisałeś się na webinarium?
Wypełnij formularz, aby obejrzeć nagranie

Pola oznaczone * są wymagane

Chcę skorzystać z usługi bez wyrażania zgód, dlatego płacę: 49 zł netto (60,27 zł brutto)



O webinarium

Współczesny klient ma błyskawiczny dostęp do informacji. Z tego powodu taktyka masowego wysyłania ofert – tak często powielana w wielu firmach – kończy się zazwyczaj brakiem reakcji ze strony klienta. Ewentualnie odpowiedzą „Zastanowię się i odezwę później”, która w najczęściej oznacza „Nigdy”.

W ten sposób wysiłki i czas handlowców idą na marne! A mogliby przeznaczyć go na rozmawianie z klientami. Na wartościowe spotkania, na bycie zaangażowanym w kontakt na 100%. Jak uwolnić się więc od kultury wysyłania ofert, a zacząć sprzedawać?

Czego się dowiesz oglądając webinarium?

Nowy etap rozwoju sprzedaży doradczej po Covid-19 – co musimy wiedzieć?
Na czym polega sprzedaż doradcza w modelu hybrydowym?
Jakie są nowe sposoby tworzenia wartości dla klienta?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych. Możesz też podzielić się linkiem ze swoimi znajomymi, którzy Twoim zdaniem powinni zapoznać się z nagraniem!

Poznaj naszego eksperta:

Grzegorz Barszcz

Grzegorz Barszcz

Dyrektor Departamentu Handlu i Zasobów Ludzkich, Politan

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii oraz programów Management i ICAN Total Selling w ICAN Institute. W swojej dwudziestoletniej karierze pracował w obszarze marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, FMCG i agencjach reklamowych. Ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego, tworzenia strategii od intencji po wdrożenie w tym najnowocześniejszej metody OKR.

Strateg marketingu i sprzedaży. Praktyk biznesu. Finalista Ogólnopolskiego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku. Specjalizuje się ̨w budowaniu i wdrażaniu: strategii rozwoju firm i marek, procesów sprzedaży od pierwszej rozmowy po zakończenie realizacji projektu. Ekspert w zakresie zarządzania, integracji i transformacji działów sprzedaży i marketingu. Zrealizował kilkanaście projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce i medycznej. Trener biznesu w ICAN Institute oraz Inqoo Business pracujący w programach otwartych jak i zamkniętych. Z powodzeniem przeszkolił kilkaset osób z bardzo różnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe skończywszy na największych spółkach giełdowych.

Zgłoś udział