W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.

SESJA 1 | 19 MAJA 2021

Sprzedaż wirtualna i hybrydowa

Jak stworzyć i wdrożyć nowe modele sprzedaży, gdzie kontakt fizyczny i wirtualny będą się przenikać i uzupełniać?

Sięgnij po innowacyjne pomysły na skuteczną sprzedaż od ekspertów Elite Sales Program

Istnieje potrzeba elastycznej, wielokanałowej, wydajnej i zorientowanej na klienta organizacji sprzedaży - COVID zmusił nas wszystkich do przyspieszenia w kierunku znacznie bardziej wydajnego i efektywnego modelu zaangażowania z naszymi klientami.

Rodolfo Luzardo

ZS Associates, Kellogg School of Management

Opis sesji

Z powodu pandemii i obostrzeń wiele firm musiało zacząć sprzedawać wirtualnie. Wizyty handlowe były po prostu niemożliwe. Także sprzedaż w tradycyjnych kanałach dotarcia do klienta, które wymagały fizycznej obecności, ustała lub została poważnie ograniczona. Firmy i sprzedawcy musieli się dostosować do tej sytuacji, ale to, co powstało metodą szybkiej adaptacji, jest zwykle dalekie od ideału. Jak powinien wyglądać efektywny model hybrydowej sprzedaży? Większość badań zachowań klientów pokazuje, że nie wrócą one do stanu przed pandemią. Stąd konieczność wypracowania przez każdą firmę nowego sposobu sprzedawania, który odpowiada nowym sposobom kupowania.

Dzięki tej sesji dowiesz się:

Jakie są nowe wymogi wobec struktur, procesów i metod sprzedaży, które pozwalają wygrywać w szybkim i niepewnym świecie?
Na czym polega hybrydowy model sprzedaży, który nie tylko odpowiada na zmiany zachowań klientów, lecz także jest częścią procesu budowania elastycznych struktur, zdolnych dostosowywać się do zmian?
Jakie są najlepsze praktyki wykorzystania technologii w różnych rodzajach sprzedaży, które możesz dopasować do sytuacji Twojej firmy?
Jak zwiększać przychody i zmniejszać koszty w tym samym czasie?
Na czym polega innowacyjne zarządzanie procesem sprzedaży aż do finalizacji (planowanie działań, role, obowiązki)?

Wyprzedzaj trendy, zwiększaj sprzedaż, bądź krok przed konkurencją!

Sesja 1: Sprzedaż wirtualna i hybrydowa

Zgłoś udział

Cykl Elite Sales Program

Zgłoś udział

Rodolfo Luzardo

Rodolfo Luzardo Gość specjalny

ZS Associates, Kellogg School of Management

Jest dyrektorem zarządzającym w firmie ZS, będącej globalnym liderem doradztwa w zakresie sprzedaży i strategii handlowej. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu zawodowemu w finansach, operacjach i doradztwie Rodolfo Luzardo w ciągu ostatniej dekady doradzał czołowym światowym firmom. Jego doświadczenie obejmuje sprzedaż i strategię marketingową B2B ze szczególnym uwzględnieniem transformacji handlowych na dużą skalę związanych ze strategią wejścia na rynek, integracją fuzji oraz optymalizacją cen. Prowadzi wykłady na tematy dotyczące strategii sprzedaży w Kellogg School of Management na Northwestern University, a także opublikował liczne artykuły poświęcone zagadnieniom wydajności sił sprzedaży, strategicznego zarządzania i transformacji.

Witold Jankowski

Witold Jankowski

Prezes ICAN Institute i redaktor naczelny „ICAN Management Review”

Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultury organizacyjnej, takimi jak dr Marshall Goldsmith, prof. Dave Ulrich czy prof. Heike Bruch.

Gorący zwolennik i propagator koncepcji evidence-based management. Jest doświadczonym wykładowcą: w latach 1992–2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie, a dziś prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (Management™, Strategic Leadership Academy™, Personal Leadership Academy™). Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).

Piotr Faderski

Piotr Faderski

Wiceprezes ds. Sprzedaży na region CEE, Salesforce

Posiada prawie 20-letnie doświadczenie w branży IT, zdobyte na różnych stanowiskach w obszarze finansów, operacji biznesowych, a przede wszystkim sprzedaży i dystrybucji w takich firmach jak HP, CA, VMware, a ostatnio także w Citrix. Zarządzał i przekształcał organizacje na terenie EMEA, jak również w regionach DACH i Emerging Markets, w tym w rejonie Rosji/CIS, Europy Wschodniej, MENA i Afryki. Jedną z jego głównych kompetencji jest kierowanie międzynarodowymi organizacjami w regionach o wysokim wzroście.

Paula Wąsowska, DBA

Paula Wąsowska, DBA

ekspert, ICAN Institute

Jest doświadczonym wykładowcą, trenerem, mówcą publicznym, moderatorem oraz uczestnikiem dyskusji panelowych, konsultantem i ekspertem do spraw innowacji i strategii konkurencyjnej a także osobą prowadzącą konferencje, kongresy oraz warsztaty, zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Polsce, Europie Centralnej, rynkach wschodzących oraz Dolinie Krzemowej w Kalifornii.

Od początku kariery zawodowej, którą rozpoczęła w pierwszej połowie lat 90-ych, związana z branżą technologii internetowych. W Cisco Systems, z którym do 2014 roku była związana przez ponad 13 lat, pełniła funkcję dyrektora ds. rozwoju rynku Europy Środkowo-Wschodniej w ramach grupy doradczej Internet Business Solutions Group (IBSG). Wcześniej była, między innymi, współzałożycielką Internet Technologies Polska. Projektowała i implementowała model e-business oraz planowała strategię marketingu i sprzedaży dla Dell Computer Poland, współtworzyła strategię marketingową i komunikacyjną w firmie Nokia. Posiada tytuł Doctor of Business Administration (DBA) uzyskany w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk. Jest absolwentką Canadian Executive MBA University of Montreal, Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Lingwistyki Stosowanej, Uniwersytetu Kalifornijskiego w Los Angeles (UCLA), Protocol School of Washington oraz Akademii Strategicznego Przywództwa ICAN Institute. Członek rad nadzorczych firm i instytucji pozarządowych, wiceprezes Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce.

Wojtek Mendyka

Wojtek Mendyka

CEO, Meaning Makers

Ponad 20 krajów, 10 lat i klienci z listy Fortune 500. Wojtek na stałe współpracuje z największymi i najlepszymi w swoich branżach, tworząc i prowadząc szkolenia z zakresu budowania skutecznego przekazu w przywództwie i w sprzedaży. Założyciel i główny trener w Meaning Makers gdzie uczy jak, dzięki zrozumieniu i wykorzystaniu zasad pracy ludzkiego mózgu, można zainteresować, zaangażować i zostać zapamiętanym przez klientów i odbiorców. W świecie pełnym niepewności i natłoku informacji Wojtek pomaga liderom, ekspertom i działom sprzedaży mówić tak by ich słuchano, poprzez kształtowanie przekazu, który skutecznie komunikuje wartość, trafia do odbiorcy i wpływa na jego decyzje.

Antoni Pomykała

Antoni Pomykała

Dyrektor Działu Usług Cyfrowych, Digital & Cloud Services, T-Systems

Przedsiębiorca, sprzedawca technologii informatycznych, doradca biznesowy w zakresie innowacji technologicznych i wielki entuzjasta transformacji cyfrowej. Doświadczenie jako menadżer i dyrektor sprzedaży w sektorze bankowo-finansowym zdobywał w firmach takich jak: Computerland SA, Bazy i Systemy Bankowe Sp. z o.o. oraz IT.expert Sp. z o.o., której jest współzałożycielem. W latach 2012 - 2019 pracował jako dyrektor sprzedaży i menadżer transformacji cyfrowej w Comparex Poland Sp. z o.o. Aktualnie obejmuje stanowisko Dyrektora Działu Usług Chmurowych i odpowiada za transformację cyfrową w firmie T-Systems Polska Sp.z o.o. Posiada członkostwo Business Network International oraz The Associaton for Information and Image. Jest autorem publikacji na temat cyberbezpieczeństwa, ochrony danych osobowych i cyfrowej transformacji.

Program konferencji

9:55 - 10:00
Rozpoczęcie konferencji
10:00 - 10:30
Witold Jankowski
Witold Jankowski
Transformacja sprzedaży: Covid-19 jako akcelerator trendów. Znaczenie strategiczne i operacyjne
  • Cztery rewolucje w modelach organizacji sprzedaży
  • Jak rewolucja technologiczna zmienia sprzedaż B2C i B2C?
  • Gdzie B2C i B2B zbliżają się do siebie pod względem procesów i organizacji oraz co z tego wynika?
  • Na czym polega hybrydowy model sprzedaży?
  • Jaka jest logika podziału między aktywnościami sprzedażowymi face-to-face a aktywnościami wirtualnymi?
  • Jaka jest rola technologii, zarządzania oraz umiejętności w hybrydowym modelu?
10:30 - 10:40
STUDIO
10:40 - 11:00
Piotr Faderski
Piotr Faderski
Narzędzia wirtualnej współpracy zespołów na przykładzie aplikacji Salesforce Anywhere
  • Dlaczego nowa normalność oznacza konieczność szybkiego adaptowania się do zmian?
  • Jakie są nowe wyzwania w perspektywie zarządzania biznesem, pracownikami i relacjami z klientami?
  • Prezentacja narzędzia Salesforce Anywhere
11:00 - 11:10
sesja QA
11:10 - 11:15
STUDIO
11:15 - 12:15
Wojtek Mendyka
Wojtek Mendyka
Wyróżnij Twoją firmę wirtualnym przekazem. Jak zostać zapamiętanym przez klientów i wywołać zaangażowanie w trakcie spotkań i prezentacji online?
  • Dlaczego Twój najważniejszy klient to ludzki mózg i jak do niego wirtualnie trafiać?
  • Co zrobić, by kontrolować Twój kluczowy przekaz i wyróżnić go w chaosie informacyjnym?
  • Jak wykorzystać paradoks uwagi, by utrzymać ją u odbiorcy po drugiej stronie ekranu?
  • Dlaczego Twoja agenda to nie nagroda (dla mózgu decydenta) i jak to zmienić?
12:15 - 12:30
sesja QA
12:30 - 13:00
PRZERWA
13:00 - 14:15
Rodolfo Luzardo
Rodolfo Luzardo
Zwinna organizacja sprzedażowa – czy powinniśmy działać w ten sposób przez cały czas?
  • Czy pandemia COVID-19 była czynnikiem zakłócającym czy przyśpieszającym sprzedaż?
  • W jaki sposób ewoluowali klienci B2B – jak zmieniły się ich przyzwyczajenia zakupowe?
  • Dlaczego wiele firm reaguje zbyt wolno na zmiany w zachowaniach klientów?
  • Czym jest zwinna organizacja sprzedażowa? Jakie wartości leżą u jej podstaw?
  • Jak pandemia i izolacja społeczna zmieniły oczekiwania konsumentów wobec kontaktu ze sprzedawcą?
  • Znaczenie cyfrowych interakcji sprzedażowych w dzisiejszych czasach – jak i gdzie kupują Twoi klienci?
  • Jak dostosowywać obsługę do potrzeb klienta za pośrednictwem wirtualnych kanałów, by kreować angażujące doświadczenia?
  • Jak zespoły sprzedażowe mogą tworzyć dodatkową wartość na ścieżce zakupowej, a tym samym nie utracić roli pośrednika?
14:15 - 14:30
sesja QA
14:30 - 14:35
STUDIO
14:35 - 15:20
Paula Wąsowska, DBA
Paula Wasowska
Antoni Pomykała
Antoni Pomykała
W świecie wirtualnego kontaktu – jak porozumieć się i osiągać cele komunikacyjne?
  • Czym się różnią cyfrowe interakcje z klientami, współpracownikami i rozmówcami od tych tradycyjnych?
  • Prawdziwa natura wirtualnego kontaktu – ograniczenia, pułapki, różnorodność narzędzi
  • W jaki sposób wirtualne interakcje mogą zapewnić dodatkową wartość i pogłębić relacje międzyludzkie?
  • Jakie metody kontaktu sprawdzają się w online, a jakie nie?
15:30 
ZAKOŃCZENIE

Partnerzy konferencji



Partnerzy medialni