19 kwietnia 2021 r.
godz. 11.00
czas trwania
ok. 60 minut
Wydarzenie online
(na żywo + dostęp do nagrania)
W ostatnim roku e-commerce w Polsce przeżył prawdziwy rozkwit. Gdy weszły w życie obostrzenia związane z pandemią, tradycyjna sprzedaż prawie zamarła, a sklepy internetowe zaczęły wyrastać niczym grzyby po deszczu.
W tej mnogości ofert, komunikatów i opcji wyboru zasadniczym pytaniem nie jest już „Jak zostać zapamiętanym?”, ale „Jak zostać zauważonym?” i „Co zrobić, aby mój przekaz wyróżniał się?”. Jak zatem przykuwać uwagę odbiorców? Sekretem jest… wiedza o tym, jak działa mózg naszych klientów!
Ponad 20 krajów, 10 lat i klienci z listy Fortune 500. Wojtek na stałe współpracuje z największymi i najlepszymi w swoich branżach, tworząc i prowadząc szkolenia z zakresu budowania skutecznego przekazu w przywództwie i w sprzedaży. Założyciel i główny trener w Meaning Makers gdzie uczy jak, dzięki zrozumieniu i wykorzystaniu zasad pracy ludzkiego mózgu, można zainteresować, zaangażować i zostać zapamiętanym przez klientów i odbiorców. W świecie pełnym niepewności i natłoku informacji Wojtek pomaga liderom, ekspertom i działom sprzedaży mówić tak by ich słuchano, poprzez kształtowanie przekazu, który skutecznie komunikuje wartość, trafia do odbiorcy i wpływa na jego decyzje.
W ostatnim roku e-commerce w Polsce przeżył prawdziwy rozkwit. Gdy weszły w życie obostrzenia związane z pandemią, tradycyjna sprzedaż prawie zamarła, a sklepy internetowe zaczęły wyrastać niczym grzyby po deszczu.
W tej mnogości ofert, komunikatów i opcji wyboru zasadniczym pytaniem nie jest już „Jak zostać zapamiętanym?”, ale „Jak zostać zauważonym?” i „Co zrobić, aby mój przekaz wyróżniał się?”. Jak zatem przykuwać uwagę odbiorców? Sekretem jest… wiedza o tym, jak działa mózg naszych klientów!
Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych. Możesz też podzielić się linkiem ze swoimi znajomymi, którzy Twoim zdaniem powinni zapoznać się z nagraniem!
Ponad 20 krajów, 10 lat i klienci z listy Fortune 500. Wojtek na stałe współpracuje z największymi i najlepszymi w swoich branżach, tworząc i prowadząc szkolenia z zakresu budowania skutecznego przekazu w przywództwie i w sprzedaży. Założyciel i główny trener w Meaning Makers gdzie uczy jak, dzięki zrozumieniu i wykorzystaniu zasad pracy ludzkiego mózgu, można zainteresować, zaangażować i zostać zapamiętanym przez klientów i odbiorców. W świecie pełnym niepewności i natłoku informacji Wojtek pomaga liderom, ekspertom i działom sprzedaży mówić tak by ich słuchano, poprzez kształtowanie przekazu, który skutecznie komunikuje wartość, trafia do odbiorcy i wpływa na jego decyzje.