W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.

RELACJA Z WEBINARIUM ELITE SALES PROGRAM

Dlaczego Twój najważniejszy klient to ludzki mózg i jak do niego wirtualnie trafiać?

19 kwietnia 2021 r.
godz. 11.00

czas trwania
ok. 60 minut

Wydarzenie online
(na żywo + dostęp do nagrania)

O webinarium

W ostatnim roku e-commerce w Polsce przeżył prawdziwy rozkwit. Gdy weszły w życie obostrzenia związane z pandemią, tradycyjna sprzedaż prawie zamarła, a sklepy internetowe zaczęły wyrastać niczym grzyby po deszczu.

W tej mnogości ofert, komunikatów i opcji wyboru zasadniczym pytaniem nie jest już „Jak zostać zapamiętanym?”, ale „Jak zostać zauważonym?” i „Co zrobić, aby mój przekaz wyróżniał się?”. Jak zatem przykuwać uwagę odbiorców? Sekretem jest… wiedza o tym, jak działa mózg naszych klientów!

Czego się dowiesz oglądając nagranie webinarium?

Co psuje wirtualne rozmowy sprzedażowe?
Jak zwiększyć skuteczność naszej komunikacji?
Jak wyróżniać się i lepiej trafiać do mózgu klienta?
Wszystko tkwi w mózgu, czyli jak postrzegamy cyfrowe komunikaty?

Poznaj naszego eksperta:

Wojtek Mendyka

Wojtek Mendyka

CEO Meaning Makers

Ponad 20 krajów, 10 lat i klienci z listy Fortune 500. Wojtek na stałe współpracuje z największymi i najlepszymi w swoich branżach, tworząc i prowadząc szkolenia z zakresu budowania skutecznego przekazu w przywództwie i w sprzedaży. Założyciel i główny trener w Meaning Makers gdzie uczy jak, dzięki zrozumieniu i wykorzystaniu zasad pracy ludzkiego mózgu, można zainteresować, zaangażować i zostać zapamiętanym przez klientów i odbiorców. W świecie pełnym niepewności i natłoku informacji Wojtek pomaga liderom, ekspertom i działom sprzedaży mówić tak by ich słuchano, poprzez kształtowanie przekazu, który skutecznie komunikuje wartość, trafia do odbiorcy i wpływa na jego decyzje.

Zgłoś udział

Zapisałeś się na webinarium?
Wpisz tylko swój e-mail.

Nie zapisałeś się na webinarium?
Wypełnij formularz, aby obejrzeć nagranie

Pola oznaczone * są wymagane

Chcę skorzystać z usługi bez wyrażania zgód, dlatego płacę: 49 zł netto (60,27 zł brutto)



O webinarium

W ostatnim roku e-commerce w Polsce przeżył prawdziwy rozkwit. Gdy weszły w życie obostrzenia związane z pandemią, tradycyjna sprzedaż prawie zamarła, a sklepy internetowe zaczęły wyrastać niczym grzyby po deszczu.

W tej mnogości ofert, komunikatów i opcji wyboru zasadniczym pytaniem nie jest już „Jak zostać zapamiętanym?”, ale „Jak zostać zauważonym?” i „Co zrobić, aby mój przekaz wyróżniał się?”. Jak zatem przykuwać uwagę odbiorców? Sekretem jest… wiedza o tym, jak działa mózg naszych klientów!

Czego się dowiesz oglądając nagranie webinarium?

Co psuje wirtualne rozmowy sprzedażowe?
Jak zwiększyć skuteczność naszej komunikacji?
Jak wyróżniać się i lepiej trafiać do mózgu klienta?
Wszystko tkwi w mózgu, czyli jak postrzegamy cyfrowe komunikaty?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych. Możesz też podzielić się linkiem ze swoimi znajomymi, którzy Twoim zdaniem powinni zapoznać się z nagraniem!

Poznaj naszego eksperta:

Wojtek Mendyka

Wojtek Mendyka

CEO Meaning Makers

Ponad 20 krajów, 10 lat i klienci z listy Fortune 500. Wojtek na stałe współpracuje z największymi i najlepszymi w swoich branżach, tworząc i prowadząc szkolenia z zakresu budowania skutecznego przekazu w przywództwie i w sprzedaży. Założyciel i główny trener w Meaning Makers gdzie uczy jak, dzięki zrozumieniu i wykorzystaniu zasad pracy ludzkiego mózgu, można zainteresować, zaangażować i zostać zapamiętanym przez klientów i odbiorców. W świecie pełnym niepewności i natłoku informacji Wojtek pomaga liderom, ekspertom i działom sprzedaży mówić tak by ich słuchano, poprzez kształtowanie przekazu, który skutecznie komunikuje wartość, trafia do odbiorcy i wpływa na jego decyzje.

Obejrzyj relację