26 maja 2021 r.
godz. 11.00
czas trwania
ok. 60 minut
Wydarzenie online
(na żywo + dostęp do nagrania)
Pandemia zmieniła zachowania zakupowe klientów, a tym samym to, w jaki sposób powinniśmy sprzedawać produkty i usługi. Ogromny wzrost znaczenia sprzedaży online sprawił, że zarządzanie sprzedażą stało się bardziej złożone.
Menedżer nie może jedynie wyznaczać celów i wymagać ich realizacji, ale musi być aktywnym architektem i dyrygentem systemu łączącego ludzi oraz technologię. Wymaga to znajomości narzędzi do mierzenia skuteczności sprzedaży, jak i podejścia do kierowania ludźmi.
Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultury organizacyjnej, takimi jak dr Marshall Goldsmith, prof. Dave Ulrich czy prof. Heike Bruch.
Gorący zwolennik i propagator koncepcji evidence-based management. Jest doświadczonym wykładowcą: w latach 1992–2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie, a dziś prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (Management™, Strategic Leadership Academy™, Personal Leadership Academy™). Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).
Pandemia zmieniła zachowania zakupowe klientów, a tym samym to, w jaki sposób powinniśmy sprzedawać produkty i usługi. Ogromny wzrost znaczenia sprzedaży online sprawił, że zarządzanie sprzedażą stało się bardziej złożone.
Menedżer nie może jedynie wyznaczać celów i wymagać ich realizacji, ale musi być aktywnym architektem i dyrygentem systemu łączącego ludzi oraz technologię. Wymaga to znajomości narzędzi do mierzenia skuteczności sprzedaży, jak i podejścia do kierowania ludźmi.
Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultury organizacyjnej, takimi jak dr Marshall Goldsmith, prof. Dave Ulrich czy prof. Heike Bruch.
Gorący zwolennik i propagator koncepcji evidence-based management. Jest doświadczonym wykładowcą: w latach 1992–2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie, a dziś prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (Management™, Strategic Leadership Academy™, Personal Leadership Academy™). Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).