W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.

RELACJA Z WEBINARIUM ELITE SALES PROGRAM

Jak zmienia się zarządzanie sprzedażą i zespołami?

26 maja 2021 r.
godz. 11.00

czas trwania
ok. 60 minut

Wydarzenie online
(na żywo + dostęp do nagrania)

O webinarium

Pandemia zmieniła zachowania zakupowe klientów, a tym samym to, w jaki sposób powinniśmy sprzedawać produkty i usługi. Ogromny wzrost znaczenia sprzedaży online sprawił, że zarządzanie sprzedażą stało się bardziej złożone.

Menedżer nie może jedynie wyznaczać celów i wymagać ich realizacji, ale musi być aktywnym architektem i dyrygentem systemu łączącego ludzi oraz technologię. Wymaga to znajomości narzędzi do mierzenia skuteczności sprzedaży, jak i podejścia do kierowania ludźmi.

Czego się dowiesz oglądając webinarium?

Jaki jest wpływ zmian wywołanych pandemią na zarządzanie sprzedażą?
Nowy model „twardej” części zarządzania sprzedażą: co i jak mierzyć?
Nowe sposoby „miękkiego” zarządzania w strukturach hybrydowych: wyzwania, narzędzia, mechanizmy

Poznaj naszego eksperta:

Witold Jankowski

Witold Jankowski

Prezes ICAN Institute, redaktor naczelny „ICAN Management Review” i „MIT Sloan Management Review Polska”

Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultury organizacyjnej, takimi jak dr Marshall Goldsmith, prof. Dave Ulrich czy prof. Heike Bruch.

Gorący zwolennik i propagator koncepcji evidence-based management. Jest doświadczonym wykładowcą: w latach 1992–2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie, a dziś prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (Management™, Strategic Leadership Academy™, Personal Leadership Academy™). Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).

Zgłoś udział

Zapisałeś się na webinarium?
Wpisz tylko swój e-mail.

Nie zapisałeś się na webinarium?
Wypełnij formularz, aby obejrzeć nagranie

Pola oznaczone * są wymagane

Dane do faktury:

Płacę: 49 zł netto (60,27 zł brutto)

Chcę skorzystać z usługi nie ponosząc żadnych kosztów



O webinarium

Pandemia zmieniła zachowania zakupowe klientów, a tym samym to, w jaki sposób powinniśmy sprzedawać produkty i usługi. Ogromny wzrost znaczenia sprzedaży online sprawił, że zarządzanie sprzedażą stało się bardziej złożone.

Menedżer nie może jedynie wyznaczać celów i wymagać ich realizacji, ale musi być aktywnym architektem i dyrygentem systemu łączącego ludzi oraz technologię. Wymaga to znajomości narzędzi do mierzenia skuteczności sprzedaży, jak i podejścia do kierowania ludźmi.

Czego się dowiesz oglądając webinarium?

Jaki jest wpływ zmian wywołanych pandemią na zarządzanie sprzedażą?
Nowy model „twardej” części zarządzania sprzedażą: co i jak mierzyć?
Nowe sposoby „miękkiego” zarządzania w strukturach hybrydowych: wyzwania, narzędzia, mechanizmy

Poznaj naszego eksperta:

Witold Jankowski

Witold Jankowski

Prezes ICAN Institute, redaktor naczelny „ICAN Management Review” i „MIT Sloan Management Review Polska”

Jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie. Inicjator przełomowych dla polskiego biznesu spotkań ze światowymi autorytetami zarządzania z obszarów przywództwa i kształtowania kultury organizacyjnej, takimi jak dr Marshall Goldsmith, prof. Dave Ulrich czy prof. Heike Bruch.

Gorący zwolennik i propagator koncepcji evidence-based management. Jest doświadczonym wykładowcą: w latach 1992–2000 wykładał w programach MBA w szkołach biznesu w Kanadzie, a dziś prowadzi programy rozwojowe dla top menedżerów w Polsce (Management™, Strategic Leadership Academy™, Personal Leadership Academy™). Współpracował z wieloma firmami jako konsultant i trener (m.in. Goodyear Polska, SAP, Lyreco, Lotos, Hestia, Ciech SA, TPSA, Eurozet, GlaxoSmithKline, Kolporter, Grupa PSB, Węglokoks).

Zgłoś udział